top of page

De P van podcast in jouw marketingmix? 
Start met een gratis podcast workshop t.w.v. € 1.000,-

Markteffect Podcast Monitor  10e meting

Onlangs verscheen de tiende Markteffect Podcast Monitor. Het enige uitgebreide onderzoek naar de ontwikkeling en populariteit van podcasts in Nederland. 

Host Karel Zwaan gaat, aan de hand van de podcastmonitor, in gesprek met Michael Petit (Markteffect), Jelmer Bergsma (Arla Foods - Starbucks) en Stan Steeghs (Digital Audio Agency Spoton)


De Markteffect Podcast Monitor is een halfjaarlijks onderzoek dat inzicht geeft in de populariteit, het sentiment en het luistergedrag van Nederlanders. Het rapport van de 10e meting  is gratis te downloaden via 

https://markteffect.nl/whitepapers/77/markteffect-podcast-monitor-10e-editie

De podcast is hier te beluisteren:

Gratis Podcast Workshop* t.w.v. € 1.000,-

Wil je de eerste stap zetten om voor jouw merk een podcast te maken? Podcastbureau As We Speak helpt je op weg met een gratis podcast workshop ter waarde van € 1.000,-. Aan de hand van praktijkvoorbeelden kom je meer te weten over format ontwikkeling, technische productie, hosting & distributie, redactie en schrijven we samen een pakkende intro en outro. De workshop wordt afgestemd op jouw merkverhaal.

*Na het aanvragen van de workshop ontvang je alle informatie inclusief de bijbehorende voorwaarden. De workshop is vrijblijvend en er is na deelname geen aankoopverplichting.

Vraag de workshop aan:

Dankjewel voor het aanvragen van de podcast workshop!

Luister naar de serie 'Gek van de Beatles' die wij maakten voor Omroep MAX

bottom of page